LAHTI PRO – MARKA ZNANA i UZNANA
Marka LAHTI PRO zyskała ponownie uznanie rynku za sprawą prestiżowego projektu badawczego BUDOWLANA MARKA ROKU edycja 2024. Produkty marki zostały wytypowane przez Centrum Badania i Analiz Rynku oraz ocenione przez profesjonalistów z branży generalnego wykonawstwa budowlanego z całej Polski, plasując się na 2 miejscu w swojej kategorii.
Zdaniem branży
Użytkownicy odpowiadali na pytania zawarte w ankietach badawczych w I kwartale 2024 r. Pod uwagę brano między innymi częstość stosowania danej marki, jej ocenę jakościową vs. konkurencja oraz stosunek jakości do ceny.
Respondenci badania byli przedstawicielami pełnej palety zawodów związanych z budownictwem – od prac ogólnobudowlanych i konstrukcyjnych po dekarzy, monterów stolarki i instalatorów. Tak szerokie ujęcie badanej branży gwarantuje wysoką miarodajność osiągniętych wyników. Po raz kolejny potwierdziła się również wysoka świadomość marki LAHTI PRO, na którą brand systematycznie zapracował przez 13 lat swej obecności na rynku.
Okolicznością dodatkowo satysfakcjonująca i dającą powody do dumy jest przyznanie w roku 2024 tytułu Marketera XXI wieku Joannie Woźniak – Dyrektor Marketingu i współtwórczyni sukcesu marki.
Zapracować na swój wizerunek
LAHTI PRO to koncept modowo-funkcjonalny, który w swym obecnym kształcie traktowany jest jak brand odzieżowy, z kolekcjami o specjalnym przeznaczeniu ochronnym. Zasady, którymi rządzi się rynek mody trafiły więc do kalendarza marki i są systematycznie rozwijane. Brand ma za sobą kilka dobrych sezonów z regularnymi sesjami wizerunkowo produktowymi, odbywającymi się zwykle w scenerii najważniejszych polskich zakładów przemysłowych - takich jak huty czy stocznie. Nowości marki LAHTI PRO fotografowane były m.in. w przestrzeniach Huty Warszawa w Stoczni Gdańskiej i Kopalniach odkrywkowych kruszyw w okolicach Kielc. Do najnowszych planów marki należy poszerzenie oferty dla kobiet pracujących w zawodach specjalistycznych.